Video: Sekumpulan Bangla, Seorang Wanita.. 'Kenduri Makan' Di Bilik Hotel

.
Seronok geng2 Bangla ni dapat "makan kenduri" kann.. Terpancar kegembiraan pada wajah dorang.. Habis la semua bau bawang.. Hahaha...

post-feature-image

VIDEO: Sekumpulan Bangla, Seorang Wanita.. Di Bilik Hotel. Kepentingan pekerja asing kepada negara membangun seperti Malaysia tak mungkin dapat dinafikan tetapi pada masa sama kebanjiran warga asing turut membawa banyak permasalahan dari segi moral.

Contohnya dapat dilihat daripada video yang tersebar ini, memaparkan sekumpulan lelaki dipercayai warga Bangladesh sedang enak bercengkarama dengan seorang wanita di bilik hotel.

Walaupun rakaman tidak sampai ke babak seks semua orang tahu itulah penyudahnya.

Kebanyakan komen di laman sosial menolak tanggapan wanita yang dirakam merelakan dirinya menjadi ‘mainan’ dalam video ini adalah warga Malaysia dengan sebahagian besar meneka ianya orang Vietnam.

Walau apa pun, bila ianya berlaku di negara ini maka penguatkuasaan perlu dipertingkatkan kerana aktiviti tak bermoral begini boleh membawa kepada masalah lebih besar termasuk keruntuhan akhlak dan penularan penyakit berbahaya seperti HIV dan AIDS. – Sumber MNH

Video: Sekumpulan Bangla, Seorang Wanita.. Di Bilik Hotel Lihat Di Bawah:

0 Response to "Video: Sekumpulan Bangla, Seorang Wanita.. 'Kenduri Makan' Di Bilik Hotel"

Post a Comment