Cazine McCarthy sewaktu masih berpacaran dengan Nathan Lloyd.

.
Cazine McCarthy sewaktu masih berpacaran dengan Nathan Lloyd.

 Nathan Lloyd, 22, mengundang padah apabila lelaki itu bertindak 
memuatnaik gambar dan video lucahnya ke akaun Instagram milik wanita itu sendiri.
Bukan itu sahaja, malah kata laluan akaun itu juga ditukar agar Cazine tidak dapat memadamkan gambar tersebut.
“Saya menghantar imej dan rakaman itu kerana Nathan bekerja jauh dan sentiasa memujuk saya supaya melakukannya.
“Dia memberitahu saya boleh mempercayainya dan tidak akan menunjukkan gambar itu kepada orang lain,” katanya kepada Mail Online.
Bimbang Nathan akan melakukan perkara yang lebih teruk, Cazine menghubungi polis dan Nathan akhirnya ditahan serta diarahkan untuk menjalani kursus pemulihan selama dua tahun.
Gambar dan video tersebut juga telah dipadamkan oleh pihak Instagram selepas menerima ratusan aduan daripada orang ramai.
“Wanita perlu melindungi diri sendiri. Tak tahu ke mana dan sejauh mana gambar saya telah disebar sememangnya amat menakutkan.
“Apa yang boleh saya lakukan ialah menasihatkan wanita lain supaya tidak melakukan kesilapan yang sama,” ujarnya.Bagi kami, 
pengajaran lain yang boleh diambil menerusi kisah ini ialah, jangan sewenang-wenangnya berkongsi sebarang kata laluan dengan orang lain.
cazine

Wanita Tanggung Malu Gambar Lucah Disebar Di Instagram

0 Response to "Cazine McCarthy sewaktu masih berpacaran dengan Nathan Lloyd."

Post a Comment