Kisah Benar PENGAKUAN BERANI MATI Anak Perempuan 8 Tahun Dirogol BAPA KANDUNG Selama 4 Bulan

.

Keputihan Berbulan Bulan,Dedah Anak Jadi Mangsa Rogol Bapa Kandung Selama 4 Bulan | Ulu hati saya seperti di sayat dengan sembilu tajam,sakit sangat hingga susah saya nak ungkapkan,”itulah kata kata seorang ibu kepada jpn.com 23.05.2016,berkait tragedi malang yang menimpa anak perempuannya bunga 8 tahun yang menjadi mangsa pemuas nafsu ayah kandungnya sendiri selama 4 bulan.

Ibu mangsa adalah merupakan seorang bekas pekerja pembantu rumah di malaysia yang menikah dengan rohman sekitar tahun 2006 lalu.

Pada pertengahan tahun 2015 rohman pergi merantau hingga kini tidak pernah balik kekampungnya ,selang seminggu anak perempuannya yang masih berumur 8 tahun terus menanyakan dimana ayahnya.

Pada ketika itu,bunga mengalami sakit demam dan keputihan pada kemaluan tanpa diketahui sebab dan puncanya,keesokan harinya bunga kembali menanyakan dimana ayahnya,ibu mangsa yang geram karena menyangka anaknya demam karena terlalu merindui ayahnya itu mengatakan”ayah kamu dah mati”

Ibu mangsa bercerita selepas ia menjawab dengan demikian anaknya itu mulai berani bercerita tentang kekejaman ayahnya selama 4 bulan sebelum pergi merantau.”Saya menyangka dia demam sebab terlalu merindui ayahnya,rupanya tidak, katanya.

“Saya terkejut bagaikan disambar petir apabila bunga anak saya mengatakan bahwa dia dipaksa bersetubuh oleh ayahya sendiri selama 4 bulan setiap hari”

“Saya terus membawanya ke klinik untuk pemeriksaan,pihak klinik mengatakan kemaluan anak saya sudah hancur
sepenuhnya karena luka bekas kekarsan seksual”.katanya.

Kemudian ibu bunga pun membuat laporan polis ,namun sayang keberadaan rohman ketika itu tidak diketahui dimana hingga menyukarkan pihak polis untuk menangkapnya.

Ibu bunga bercerita sejak peristiwa itu anaknya mengalami kesakitan kemaluan dalam waktu yang sangat lama,bunga juga mengalami keputihan selama berbulan bulan.

Menurut ibu mangsa rohman suaminya sememangnya memiliki nafus seks yang sangat kuat”kalau di ikutkan dia memang mahu melakukan setiap jam,saya dah pernah membawanya ke doktor pakar pada tahun 2013,doktor itu mengatakan suami saya mengidap hypersex,cuma saya tidak sangka ia turut melampiaskan nafsunya kepada anak kandung sendiri”kata ibu mangsa.

Kepolisian Lamandau AKBP mengakui pihaknya memang berhadapan dengan perkara sukar untuk melacak rohman(pelaku).difahamkan terakhir kali diketahui rohman berada di sumatra dan selalu berpindah pindah.

Akan tetapi anggota khusus yang dikirim sejak 3 bulan lalu telah berjaya menangkap rohman pada sabtu 21 .o5.2016 kelmarin dijawa barat.

Rohman yang bekerja sebagai penjual danging ayam,mengakui atas kesalahannya,ketika ditanya berapa kali dia melakukan perkara itu kepada bunga anak kandungnya sendiri,dia menjawab “tidak tahu berapa kali,tapi dalam satu hari saya melakukannya sampai 3 ke 4 kali “katanya tertunduk

0 Response to "Kisah Benar PENGAKUAN BERANI MATI Anak Perempuan 8 Tahun Dirogol BAPA KANDUNG Selama 4 Bulan"

Post a Comment