Video Dan Punca Kemaluan Gadis 18 Tahun Disumbat Kayu Cangkul Sampai Mati!

.

Dipahamkan suspek bernama Rahmat Alim seorang pelajar yang masih berusia 15 tahun, warga Gang Musala Mustaddin, Desa Jatimulya, Kecamatan Kosambi, Kabupaten Tangerang, Banten.

Mangsa baru mengenali suspak kurang lebih satu bulan, Kemudian pada malam kejadian, Khamis (12/5) sekitar pukul 23.30 , suspek dan mangsa berjanji untuk bertemu di bilik mangsa di mess PT Polita Global Sdn.

Setelah bertemu, keduanya pun bermesra berpegang-pegang, namun, saat Rahmat ingin menyetubuhi mangsa, ajakan tersebut ditolak oleh mangsa. Mendengar itu, Rahmat kesal, kemudian dia keluar dari bilik mangsa.

Ketika keluar bilik, Rahmat bertemu dengan dua orang lelaki, yang Yang tidak dikenalinya.

Rahmat mengaku ditanya kedua lelaki itu apakah dia teman lelaki mangsa atau tidak?.

Kemudian Rahmat menjawabnya. “Bukan bang, saya bukan teman lelakinya,” kata Rahmat.

Menurut Rahmat, tiba-tiba saat itu Rahmat diajak kedua orang tersebut ke dalam bilik mangsa. “untuk memastikan kebenaran,” kata Rahmat.

Selanjutnya, setelah masuk ke dalam bilik, kedua lelaki itu terus mendakap wajah mangsa dengan menggunakan bantal dan menyuruh Rahmat mencari pisau di dapur.

Kerana di dapur tidak ada pisau, kemudian Rahmat keluar bilik dengan maksud mencari benda lain selain pisau. akan tetapi dia melihat cangkul yang berada tidak jauh dari bilik mangsa.

Kemudian Rahmat mengambil cangkul tersebut dan kembali lagi ke bilik mangsa. Pada masa itu.

kata Rahmat, sampai di dalam bilik dengan membawa cangkul, dia melihat seorang lelaki tadi masih mendakap wajah mangsa dengan menggunakan bantal, manakala orang memegang kaki mangsa.

Seterusnya meraka menyuruh Rahmat untuk memukul mangsa mengunakan cangkul tersebut, dan dirinya menuruti perintah untuk memukul mangsa dan mengenai bahagian wajah mangsa.

Rahmat sempat keluar bilik kerana mengaku jijik melihat keadaan mangsa berlumuran darah. Namun Rahmat kembali masuk untuk memastikan mangsa sudah meninggal dunia atau belum.
Video Rakaman CCTV Wanita Cuba Dirogol Ditandas Stesen Minyak Petronas Rawang.

Gadis Dirogol Dan Kemaluannya Disumbat Kayu Cangkul Hingga Mati.Melihat mangsa masih bernafas. Rahmat yang masih kesal dengan kelakuan mangsa yang menolak diajak berhubungan badan, langsung menggigit payudara mangsa sebelah kiri hingga hingga putingnya putus.

Setelah mangsa tidak berdaya, kemudian seorang dari pada lelaki tadi menyuruh Rahmat untuk memegang kaki korban sebelah kanan dan membukanya. Setelah kedudukan korban mengangkang, selanjutnya mereka menyumbat kayu cangkul tersebut ke kemaluan mangsa sehingga mangsa meninggal dunia. Kemudian, Rahmat mengambil telefon bimbit milik mangsa.



LIHAT VIDEO PART II DI BAWAH: 

0 Response to "Video Dan Punca Kemaluan Gadis 18 Tahun Disumbat Kayu Cangkul Sampai Mati!"

Post a Comment