Bila Wanita Mula Bersuara Lelaki Hanya Memilih Wanita Ada Dara

.

Di media sosial yang sedia ada sekarang ni, orang sekarang menggunakannya sebagai untuk muat naik gambar, luah perasaan, buat video dan macam-macam lah lagi.. Tapi apa yang Miss nampak tu, kebanyakkan tu menggunakan media sosial ni kearah yang tak bermoral jer..

Ada setengah tu menggunakan media sosial untuk ‘melacur’ diri pun ada, jangan dok menafikan yer! Sekarang ni macam-macam ragam manusia ada, Miss pernah terbaca satu status seorang wanita ‘mempromosi’ diri untuk mencari seorang lelaki untuk ‘dipakai’ satu malam.. Nampak tak perempuan sekarang?? Selamba jer menjatuhkan maruah sendiri..

Kononnya dia nak mempergunakan lelaki tu untuk kepuasannya satu malam, padahal dia tak sedar yang dia sedang ‘melacur’ diri sendiri.. Itulah jadinya bila merasakan diri tu hebat, tapi tak sedar yang dorang sedang menjahanamkan diri sendiri.. Berkata-kata tu seperti orang dah tak ada iman, bengong betul!

Ini ada lah seorang minah di atas tu, muat naik tweet di laman Twitternya yang bikin orang lain menghentam dia balik jer..  Katanya, kalau lelaki boleh pilih nak kahwin dengan perempuan ada dara, then perempuan pun boleh pilih nak kahwin dengan lelaki yang tak pernah melancap..

Ek’eh! Dia tahu ke nak pilih lelaki mana yang tak pernah melancap?? Susah nak mengenalpasti lelaki macam tu, setengah tu nampak normal tapi dibelakang lain pulak jadinya.. Apa-apa jer lah! Kalau dia tak berpuas hati pasal tu pun, Miss rasa tak perlulah dia nak muat naik tweet macam tu.. Diam-diam sudah lah, betul tak??

Memang lah korang ada hak nak bersuara, tapi tak manis lah seorang wanita berkata-kata macam tu.. Betul tak?? Simpan dalam hati sudah, jangan sampai orang lain buat tanggapan negatif terhadap korang jer! - MissHana/Utaranews.com



0 Response to "Bila Wanita Mula Bersuara Lelaki Hanya Memilih Wanita Ada Dara"

Post a Comment