Kisah Cinta Fathia & Aiman Hakim Telah Berakhir.

.
TIADA angin tiada ribut…tiba-tiba industri hiburan dikejutkan dengan kisah putus cinta antara pasangan pelakon sama cantik sama padan, Fathia Latiff dan Aiman Hakim Redza.
Ia disahkan sendiri menerusi pengakuan pelakon wanita berwajah Pan Asian ini dalam sebuah akhbar tempatan.
“Ya, kami sudah putus. Tiada tarikh rasmi kami berpisah…hubungan itu berakhir dengan sendirinya dan saya terima jodoh kami tidak panjang,” ujar Fathia.
Capture

aiman-hakim-ridza-1

01
Pada masa sama, Fathia akui masih menyimpan perasaan sayang terhadap pelakon kacak itu yang disifatkannya sebagai lelaki yang amat memahami dirinya.
“Kami membawa haluan masing-masing dan saya akui masih sayangkan dia (Aiman). Bayangkan dia satu-satunya lelaki paling rapat dengan saya sepanjang tempoh dua tahun dan dialah satu-satunya individu yang memahami serta menerima saya seadanya.
“Kini, saya berbalik kepada soal jodoh dan takkan pernah memusuhinya,” kata Fathia.
Fathia yang lebih senang berahsia, bagaimanapun enggan mendedahkan punca sebenar hubungan cinta itu berakhir.


0 Response to "Kisah Cinta Fathia & Aiman Hakim Telah Berakhir."

Post a Comment