Nelayan Bunuh Buaya Baham Isteri Mengandung.

.
: Isnin, 12 Januari 201
SEORANG nelayan bertindak membunuh seekor buaya sepanjang 20 kaki selepas berang dengan haiwan itu yang membaham isterinya yang sarat mengandung.
Isterinya, Demeteriya Nabrie mencari kayu api di pesisir sungai Nawaikoke di Uganda tetapi penduduk kampung mulai bimbang apabila dia tidak pulang selepas beberapa jam.
Satu operasi mencari dilakukan dan mereka dikejutkan dengan penemuan selipar milik wanita mengandung itu termasuk jari kaki dan tangannya yang berlumuran darah dan sebuah telefon bimbit di kawasan dia dilaporkan hilang.
Dia dikatakan telah dibaham oleh seekor buaya seberat 1,000 kilogram, yang turut menyebabkan kematian enam wanita dan kanak-kanak yang dilaporkan hilang sejak setahun lalu.
Suami mangsa, Mubarak Batambuze dari kampung Kibuye begitu berang dengan apa yang telah berlaku, kemudiannya pergi menemui tukang besi dan membelanjakan wangnya bagi mendapatkan lembing yang paling tajam.
Memberitahu akhbar hariran Uganda, New Visio, dia berkata: "Saya berjumpa dengan seorang tukang besi dan membayarnya £4.65 (RM25.02) supaya dia boleh membuat lembing paling tajam untuk saya."
Batambuze kemudiannya pergi ke sungai dan berjaya menemui haiwan sepanjang 20 kaki itu berhampiran dengan lokasi mayat isterinya dijumpai seminggu lalu.
Lelaki berusia 57 tahun itu kemudiannya membalas dendam dengan menangkap haiwan itu naik ke tebing sungai dengan bantuan lima nelayan lain.
Dia kini dilabelkan sebagai hero oleh penduduk kampung kerana membunuh buaya yang ganas itu dan menghantui penduduk kampung sejak setahun lalu. - mirror.co.uk

0 Response to "Nelayan Bunuh Buaya Baham Isteri Mengandung."

Post a Comment