melancong bersama orang yang mati,

.
04 dec 2014

PEMERGIAN mendiang Jay Kwon Yang pada 24 Ogos 2012 akibat kanser perut memberi tamparan hebat buat anaknya, Jinna Yang.Sebagai remaja yang membesar tanpa kasih sayang seorang wanita bergelar ibu, anak sulung kepada tiga adik-beradik itu mengakui berasa kehilangan selepas kematian bapanya itu.Menurut Jinna, ibu bapanya berpisah ketika usianya baru tujuh tahun dan sejak itu dia menjadi saksi bagaimana bapanya itu berkorban jiwa dan raga untuk membesarkan mereka adik-beradik.
"Selepas ibu meninggalkan kami, ayah adalah segala-galanya buat kami. Setiap pengorbanan yang dilakukannya akan sentiasa berada dalam ingatan meskipun kini dia sudah tiada lagi," ujarnya seperti dipetik portal Daily Mail.Cerita Jinna, bapanya berhijrah dari Korea ke Amerika Syarikat ketika usia remaja lagi.
Di negara Uncle Sam itu, Kwon Yang membantu keluarganya dengan melakukan pelbagai pekerjaan termasuk bekerja sebagai tukang cuci pinggan dan pelayan di sebuah restoran.Tidak lama selepas itu, dia mula menjalankan perniagaan dobi di Norfolk, Virginia.Kata Jinna, bapanya disifatkan sebagai seorang yang kuat bekerja demi keluarga.

GELAGAT Jinna bergambar bersama replika kadbod bapanya menarik perhatian orang ramai.
Jinna Yang dan ayahnya keliling Eropa



Jinna Yang dan ayahnya keliling Eropa

Jinna Yang dan ayahnya keliling Eropa





0 Response to "melancong bersama orang yang mati,"

Post a Comment