Wanita Sila HATI-HATI, Padah Pakai CELANA PENDEK Dalam Bas Awam, LIHAT Apa Yang BERLAKU Amat Memalukan!

.
Wanita sila HATI-HATI.. kes dikatakan berlaku petang semalam lbh kurang jam 5:35pm dalam sebuah bas persiaran ketika wanita ini terlena... seorang lelaki mencabulnya dan memancutkan air m#ni kearah wanita tersebut....

GAMBAR DIBAWAH ADALAH KOLEKSI FOTO DI CABUL DALAM BAS AWAM... WANITA SILA BERHATI-HATI KETIKA MENAIKI BAS AWAM...

JANGAN SAMPAI JADI MANGSA NAFSU LELAKI GILA SEKS!!






Satu kejadian yang memalukan ini telah berlaku di satu daerah di Timur China dimana, seorang lelaki telah meraba bontot seorang penumpang wanita yang ketika itu sedang berhimpit­himpit di dalam bas yang penuh dengan pemumpang. 

Namun perbuatan lelaki ini telah berjaya dirakam melalui kamera tersembunyi. Melihat saja muka si peraba ini sudah semestinya seakan­akan kelihatan puas setelah melakukan perbuatan yang tidak senonoh itu.
































Telah banyak berlaku kejadian wanita yang naik kenderaan awam, sama ada bas atau LRT telah diraba. Tak kiralah peraba itu muka hensem atau muka pecah rumah sekalipun, bila kena raba pasti wanita akan melenting. Macam­macam teknik meraba yang ada. 

Kebanyakan lelaki kaki raba ini buat kerja diam­diam, dengan muka selamba tangannya merayap macam ketam ke bahagian­bahagian yang boleh membangkitkan nafsunya. Jika yang baca artikal ni perempuan, berhati­hati la, jangan jadi macam wanita yang kena raba ini sudah.

Lihat VIDEO Di Bawah:

1 Response to "Wanita Sila HATI-HATI, Padah Pakai CELANA PENDEK Dalam Bas Awam, LIHAT Apa Yang BERLAKU Amat Memalukan!"