Selfie bertudung, tapi coli jelas nampak..adeh!

.

Selfie banyak-banyak lagi, lepas tu muat naik di laman sosial! Sebar gambar menarik perhatian tu dan lihat berapa banyak komen orang mengutuk.. Itukan yang dia nak?? Seksi gila minah berbaju kuning tu, baju yang dipakai tu jarang nak mampos sampai nampak baju dalam yang dipakai! Tolong bagi baju yang lebih longgar dan tebal sikit kat dia, please lah! Baik punya dia dok menayang susuk badan dia macam tu..

Nampak jelas gila kot baju dalam dia, tu baru dalam gambar.. Dah jelas nampak baju dalam tu, orang ramai yang berada disekeliling dia pun sudah pasti nampak lebih jelas lagi.. Betul tak?? Boleh pulak dia keluar pakai baju jarang macam tu, lepas tu bertudung pulak! Nak tutup rambut, tapi bahagian badan biar terdedah walaupun pakai baju.. Penipu lah kalau dia tak tahu baju yang dia pakai tu jarang..

Itu hanya alasan bodoh jer! Inilah trend perempuan sekarang yang berpakaian seperti bertelanjang.. Kalau berpakaian untuk menonjol segala bentuk di badan tu, lebih baik bertelanjang terus jer.. Jimat duit tak payah bersusah payah lagi nak beli baju dengan seluar bagai.. Teruk betul! Dah lah minah tu berada di tempat awam macam tu, dia buat free show jer menayang susuk tubuh badannya pada mata umum..

Lelaki kalau pandang dia, mesti tak berkelip-kelip mata punya.. Yela, baik punya ‘pemandangan’ disajikan.. Tapi sesetengah lelaki pun, ada juga yang menyampah dan muak melihat perempuan macam tu.. Dorang pun dah tak hadap nak pandang semua tu..
Bertudung pun hanya nak mengikut trend semasa.. Yela, sekarang ni kan fesyen muslimah sudah semakin moden dan lebih menarik.. So, ada setengah tu pakai tudung sebab nak nampak cantik dan ikut fesyen semasa.. Bukan sebab wajib dan ikhlas nak pakai, betul tak?? 

Sumber- MissHana/Utaranews.com

LIHAT VIDRO DI BAWAH

0 Response to "Selfie bertudung, tapi coli jelas nampak..adeh!"

Post a Comment