Kejutan buat Awal Ashaari dan Scha.!

.
22 dec 2014



Gosip berita hiburan baru-baru ini mengejutkn bagi pasangan top iaitu Awal Ashaari dan Scha, yang mana kemunculan mereka untuk berlakon dikaca tv telah ''digam'' oleh stesen peryiaran astro pada hari ini,

Ianya berpunca apabila mereka melanggar undang-undang satu kontrak yang dipersetujui bersama dalam menjayakan satu program realiti melibatkan anak sulung mereka. malah kedua-dua selebriti tidak lagi akan muncul dalam mana-mana program baru astro.Bagaimanapun,menurut Awal,dia sendiri tidak mengetahui perihal isu kontrovresi tersebut.
“Saya tak tahu menahu mengenai hal tersebut. Selepas ada seorang rakan artis memaklumkan kepada saya, barulah saya membeli akhbar dan membaca berita tersebut. Saya belum sempat lagi berborak dengan Scha mengenai perkara ini”
“Saya tak dapat apa-apa perkhabaran mengenai perkara tersebut tetapi baru-baru ini, Scha baru sahaja selesai menjalani sebuah penggambaran untuk drama Astro,” jelas Awal Ashaari.
Pengacara dan pelakon terkenal turut memberitahu yang dia dan isteri sedia untuk berbincang dengan pihak Astro perihal isu digam tersebut lagi-lagi ianya melibatkan soal rezeki seorang selebriti. – MYNEWSHUB.CC





0 Response to "Kejutan buat Awal Ashaari dan Scha.!"

Post a Comment