4 gambar Trend Rambut Terkini Daripada Snips

.

                          kemunculan tahun baru dan musim percutian tidak lama lagi, salon kecantikan serta gaya rambut terkenal Snips International Group (Snips) memperkenalkan gaya dan warna rambut terkini,

Snips telah mempamerkan deretan gaya terbaru mereka ketika berlangsungnya Snips My Colorista di pusat beli-belah Sungei Wang baru-baru ini. kualiti produk pewarna rambut yang digunakan, adalah terbaik dari Korea.
penangan trend rambut terkini daripada snips
Dua koleksi gaya yang berbeza iaitu anggun dan edgy, 
Snips telah mempamerkan deretan gaya terbaru mereka ketika berlangsungnya 
Snips My Colorista di pusat beli-belah Sungei Wang baru-baru ini.

Salah satu warna yang menjadi tarikan menerusi koleksi berkenaan iaitu biru benderang dan merah jingga sebagai rona highlight dalam beberapa gaya terbaru Snips kali ini.
Pada majlis berkenaan turut diperkenalkan duta pertama Snips iaitu penyanyi  Dafi Ismail yang telah dilantik sebagai jurucakap bagi kesemua cawangan serta produk jenama berkenaan dalam tempoh yang panjang.
Mereka yang berminat untuk mendapatkan gaya serta warna rambut terbaru, boleh mengunjungi salon Snips terdekat di seluruh negara yang terdapat di BB Blaza, Kuala Lumpur dan beberapa negeri lain seperti Kelantan, Selangor, Kota Kinabalu. 



0 Response to "4 gambar Trend Rambut Terkini Daripada Snips"

Post a Comment