Gadis 15 Tahun Gadai Maruah Payung Hutang Motor Kekasih

.

Seorang gadis remaja berusia 15 tahun terpaksa merelakan tubuhnya di ratah oleh 5 rakan kekasihnya untuk melunasi hutang.

Ketua polis Hermansyah Gumay saat dihubungi pada (10/05/2016) mengatakan, pihaknya sudah menangkap enam tersangka pencabulan gadis tersebut.

Katanya Mengulas kejadian mangsa memiliki kekasih yang berumur 19 tahun telah menggadaikan motor orang tuanya dengan sejumlah wang untuk bersenang senang dengan mangsa beberapa hari lalu.

Kemudian lelaki tersebut tidak berani balik kerumah karena tidak membawa motor milik ayahnya,setelah di ugut ayahnya sendiri.

Permasalahan itu lalu di sampaikan kepada mangsa dan menawarkan mangsa untuk melayani 5 rekannya dengan bayaran rm 100 seorang.

Mangsa yang merasa kasihan kepada kekasihnya itu menyetujui permintaannya setelah di pujuk dengan tidak ada kenderaan mereka lagi apabila nanti pergi jalan jalan .

Setelah termakan bujuk rayuan kekasihnya itu,lalu Mangsa Kemudian di rogol bergilir dengan 5 lelaki masing masih berusia dibawah 21 tahun.

Kejadian itu di lihat oleh pakcik mangsa yang berkebetulan lalu di situ dan melaporkannya kebalai polis berdekatan.

Menurut siasatan awal hermansyah berkata,orang tua mangsa bekerja sebagai buruh kebun dan kurang memerhati pergaulan anak gadisnya itu.Keenam mangsa termasuk kekasih mangsa di ancam 15 tahun penjara.

Saksikan video di bawah:

0 Response to "Gadis 15 Tahun Gadai Maruah Payung Hutang Motor Kekasih"

Post a Comment