Bayi Umur 2, 5 Tahun Maut Dirogol Sepupu Sendiri

.

Bayi Umur 2,5 Tahun Maut Dirogol Sepupu Sendiri|Diansyah,seorang lelaki 26 tahun di tangkap oleh anggota polis karena di duga merogol dan membunuh seorang bayi perempuan berusia 2,5 tahun yang merupakan sepupunya sendiri.

Dalam kejadian yang berlaku di kediamannya desa girimulya jawa barat selasa 10.05.2016 semalam.

Ketua polis roni mardiatun mengatakan pelaku saat ini telah ditahan dan menjalani penyiasatan .

Beliau juga berkata kejadian tersebut berlaku pada 08.05.2016 di rumah Pelaku dimana pada saat itu mangsa sedang bermain main dengannya sambil menonton tv bersama adikya yang seusia dengan mangsa.

Kemudian pelaku mengajak mangsa masuk kedalam sebuah bilik,di bilik tersebut pelaku cuba meraba kemauan mangsa,kemudian mangsa menolak.

Gram karena tindakannya ditolak mangsa pelaku kemudian melilitkan kain selimut di badan korban dan membaringkannya di atas katil.

Menurut pengakuan pelaku mangsa pada masa itu sempat menangis dan menjerit,kemudian ia Mendekap mulut mangsa dengan batal.

Setelah mangsa sudah tidak bersuara,kemudian pelaku merogolnya dengan beberapakali hingga mati sebelum membuang mayat dihutan berhampiran rumahnya.

Pihak polis masih belum mengetahui motif sebenar kejadian,dan pelaku masih di rawat dalam rumah sakit jiwa untuk meminta beberapa keterangan lanjut.eberita nusantara news

0 Response to "Bayi Umur 2, 5 Tahun Maut Dirogol Sepupu Sendiri"

Post a Comment