5 sebab KJ digelar Shah Rukh Khan Malaysia,

.

5 sebab KJ digelar  Shah Rukh Khan Malaysia,
5-sebab-kj-adalah-shah-rukh-khan-malaysia
Shah Rukh Khan (SRK) adalah satu nama yang memang sinonim dengan dunia Bollywood. Walaupun terdapat ramai lagi pelakon yang terhandal di Bollywood, namun kejayaan beliau tidak dapat dicapai oleh aktor yang lain. Beliau tetap akan kekal sebagai Raja Bollywood untuk masa yang akan datang.
Khairy Jamaluddin pula adalah Menteri Belia dan Sukan Malaysia. Ahli politik yang disegani ini pernah menuntut di Universiti Oxford di United Kingdom.
Dua personaliti datang daripada dua dunia yang amat berbeza namun masih mempunyai persamaan. Berikut adalah 5 sebab Khairy Jamaluddin sesuai menjadi Shah Rukh Khan Malaysia! 
Khairy dan SRK adalah dua lelaki yang tampan dan berkulit hitam manis. Sedap mata memandang ketika menonton TV! 
KJ adalah Menteri Belia dan Sukan Malaysia yang gemar bersenam dan mempunyai gaya hidup yang aktif. Manakala, SRK adalah pemilik Kolkata Knight Riders (KKR) yang merupakan satu pasukan kriket yang telah memenangi pertandingan Indian Premier League (IPL) pada tahun 2012. 
Shah Rukh Khan dan Khairy Jamaluddin juga adalah dua lelaki yang sememangnya memberi keutamaan kepada keluarga mereka.  Jika anda melihat laman Facebook atau Instagram, ia dipenuhi dengan gambar bersama anak-anak mereka. Ini menunjukkan bahawa istilah ‘family is their first priority’ menjadi pegangan hidup.
Kulit hitam manis


Gemar bersukan


Utamakan keluarga 


Pandai berlakon

Untitled (12)

0 Response to "5 sebab KJ digelar Shah Rukh Khan Malaysia,"

Post a Comment